محاسن و معایب جک S3
نوشته شده توسط : زهرا غلامی

می خام براتون درباره  محاسن و معایب جک s3 بگم،ماشینی که در کلاس ماشین های کراس اوور شهری قرار داره این ماشین در ایران به وسیله ی کرمان موتور عرضه می شه.

 

درباره ی معرفی کامل جک ریفاین محصول کشور چین بیشتر بخوانید.

 

 

 

۱-فضای کم:

شاید با ورود به جک S3 انتظار فضای یک شاسی بلند شهری را از آن داشته باشید اما متاسفانه فضای داخلی این خودروی چینی انقد کم است که شما آن را به مانند یک هاچ بک می پندارید، بی تردید این خودرو فقط برای یک خانواده ۴ نفره با قد استاندارد مناسب است، لازم به ذکر است که این فضای کم در صندوق عقب کمی کمتر لمس می شود چرا که صندوق بار بدون خواباندن صندلی دارای ۶۰۰ لیتر حجم است، که رقم قابل قبولی می باشد.

2-سرو صدا:

با رفتن به درون خودرو جک S3 و روشن کردنش متوجه صدای زیاد پیشرانه این خودرو می شوید که بی شک این امر باعث رنجش سرنشینان خواهد شد، پس صدای پیشرانه یکی از اصلی ترین معایب جک S3 می باشد.
۳-پیشرانه ضعیف:

اگر نگاهی به مشخصات فنی جک S3 بیندازید متوجه ضعف پیشرانه خواهید شد، چرا که این خودروی کراس اوور شهری دارای ۱۵۹۰ سی سی حجم و ۱۰۷ اسب بخار قدرت است، گشتاورش هم ۱۵۵ نیوتن متر می باشد، این پیشرانه بی شک در جاده های پر فرازو نشیب قدرت زیادی برای جابه جایی خودروی ۱۲۵۰ کیلوگرمی ندارد، پس در این زمینه جک S3 اصلا به برادر بزرگترش نرفته است و پیشرانه یکی دیگر از معایب جک S3 به شمار می آید.

جک S3 دارای شتاب صفر تا صد ۱۴ ثانیه ای است و سرعتش هم به ۱۷۵ کیلومتر در ساعت می رسد، میانگین مصرف سوختش هم ۶.۵ لیتر است در ضمن این محصول از پیشرانه CVT بهره می برد.
۴-طراحی بیرونی:

طراحی جک S3 به شکل جز به جز خوب است اما وقتی اجزای مختلف را از دور برانداز می کنید شاهد عدم تناسب در این محصول چینی خواهید شد، این عدم هماهنگی بی شک هر فردی را دلسرد خواهد کرد، لازم به ذکر است که در نمای پشت هم طراحی به شکل قابل ملاحظه ای ضعیف می باشد و بی تردید در این بخش نمی توان به مهندسین طراح این خودرو نمره قابل قبولی را داد.

۵-صندلی ها:

صندلی ها با روکشی از جنس چرم مصنوعی زیبا می باشند اما متاسفانه این صندلی ها برای افراد چاق و بزرگ جثه به طور جدی مشکل ایجاد می کنند چرا که اصلا صندلی های خوش سایزی نیستند.
۶-حجم باک:

یکی از موارد عجیب در خودروی جک S3 حجم کم باک این خودروی می باشد، بی شک حجم ۴۵ لیتری باک جک S3 باعث می شود که شما زود به زود راهی پمپ بنزین شوید و این امر در مسافرت ها شما را به دردسر خواهد انداخت.





:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: